Αρχική > Games > WWE 13

WWE 13

Το πρώτο παιχνίδι της σειράς μετά από το Smackdown Vs Raw 2009, που πραγματικά αξίζει τα λεφτά του.

Μερικές απ τις πιο σημαντικές στιγμές της attitude era και όλοι οι superstars της τότε εποχής είναι διαθέσιμα για να θυμηθούν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι για την πιο επιτυχημένη περίοδο του Pro-Wrestling. Οι Bret Hart, DX, Stone Cold, The Rock, Undertaker, Mick Foley, Kane, New Age Outlaws κ.α ξαναζωντανεύουν στιγμές του παρελθόντος μέσα από ένα καλοφτιαγμένο παιχνίδι με αρκετή δράση.

 

Κατηγορίες:Games Ετικέτες: , , , , , , , , , , , ,
  1. Μάρσα
    08/12/2012 στο 14:37

    Γειά σας, θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση. Έχω κι εγώ ένα blog και θα με βοηθούσατε πάρα πολύ αν μου λέγατε πως να προσθέσω κι εγώ την επιλογή να διαλέξει κάποιος τη γλώσσα που θέλει για να διαβάσει το blog μου. Σας ευχαριστώ.

  2. 08/12/2012 στο 15:42

    Καλησπέρα. Χρρησιμοποιώ google translate για την μετάφραση σε Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά και έβαλα στο widget στο πλάι για να το κάνει αυτόματα. Αν θέλετε μπορώ να σας στείλω ένα email με περισσότερες πληροφορίες.

  3. Μάρσα
    08/12/2012 στο 15:51

    Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Ναι, θα το ήθελα πολύ να μου στείλετε email.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

