Αρχική > Βγαλμένα απ τη ζωή, Διάφορα > Βλαδίμηρος Καυκαρίδης

Βλαδίμηρος Καυκαρίδης

vladimiroskaukaridis

Ήμουν η αδυναμία του… Κι αυτός, η δική μου…. «Ο Μίμιος», έτσι τον φώναζα μωρό…

Δεν ήμουν ούτε τριών όταν έφυγε ο Βλαδίμηρος, δεν πρόλαβα να τον ζήσω καθώς μεγάλωνα. Το μόνο που έχω να τον θυμάμαι είναι οι ιστορίες που μου λένε οι οικογένειες μας, καθώς και οι φωτογραφίες που έχουμε μαζί.

Τι να πρωτοπείς για τον Βλαδίμηρο…

Συνέδεσε το όνομα του με το θέατρο αφού το υποκριτικό του ταλέντο και η ικανότητα σκηνοθεσίας που είχε, ήταν ότι καλύτερο υπήρξε στο χώρο του Κυπριακού θεάτρου.

Επί σκηνής, ο Βλαδίμηρος είχε την ικανότητα να μεταδίδει τον ρόλο, τα λόγια του και  μπορούσε εύκολα να ταξιδέψει τον θεατή με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο…

Δε θέλω να αναφερθώ και τόσο στο τι έκανε και την προσφορά του σε αυτό το άρθρο, απλά σαν σήμερα πριν  27 χρόνια, o Βλαδίμηρος προδόθηκε απ την καρδιά του…

Με αυτό το άρθρο, θέλω απλά να τιμήσω και εγώ με τη σειρά μου την μνήμη του ως του μεγαλύτερου καλλιτέχνη στο χώρο του Θεάτρου της Κύπρου, ως φίλο και ως άνθρωπο.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

