Αρχική > Αθλητικά > Ναί ρε…. ΠΑΟΚ!!!

Ναί ρε…. ΠΑΟΚ!!!

Κατηγορίες:Αθλητικά Ετικέτες: , ,
  1. vad
    22/02/2010 στο 06:09

    Σιγά,ρε κουμπάρε,μη μου πεις ότι άλλαξες ομάδα:)))

  2. 22/02/2010 στο 14:50

    Γειά σου κουμπάρε μου. Ομάδα δεν άλλαξα αλλά την συμπάθειά μου στον ΠΑΟΚ δεν την έχω κρύψει ποτέ…
    Μπορεί να μαι Ολυμπιακός, αλλά συμπαθώ ΠΑΟΚ ΑΕΚ και ΠΑΝΙΩΝΙΟ, δεν είμαι φανατικός ούτε άρρωστος… Απλά χάρηκα πολύ με τη νίκη του ΠΑΟΚ γιατί μπαίνει στο παιχνίδι του τίτλου και είναι όμορφο να υπάρχει μια ομάδα εκτός Αθήνας, η οποία διεκδικεί το πρωτάθλημα μετά απο τόσα χρόνια. Το πρωτάθλημα είναι πιο υγιές όταν εκτός των αιωνίων υπάρχουν κι άλλοι διεκδικητές.
    Αυτά, καλή σου μέρα και καλή βδομάδα Βασίλη!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

