Αρχική > Τεχνολογία > Final Year Project: Part II

Final Year Project: Part II

Λοιπόν, πήρα όλες τις οδηγίες για το τι πρέπει να κάνω και το Project μου είναι το εξής:

ΜΕΡΟΣ Α

8_puzzle

Πρέπει να γράψω στην Java ένα πρόγραμμα που δείχνει πως λειτουργεί και λύνει το 8-puzzle, ο A* αλγόριθμος, χρησιμοποιώντας 2 διαφορετικά heuristics:

α) Misplaced tiles

β) Manhattan distance

ΜΕΡΟΣ Β

8_queens

Πάλι σε Java, να γράψω πως λειτουργεί και λύνει το 8-Queens Puzzle ο αλγόριθμος Hill Climbing

Στο παρών στάδιο, διαβάζω να θυμηθώ πως ακριβώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι και οι μεθόδοι, ώστε να κατανοήσω πως θα μπορούσα να ξεκινησω το coding για τα συγκεκριμμένα προβλήματα…

Όποιος έχει μια ιδέα να με βοηθήσει, καλοδεχούμενος…

  1. vad
    20/10/2009 στο 16:29

    Αμάν,ρε κουμπάρε,σκακι με οχτώ βασίλισσες πρωτη φορά βλέπω:)))
    Αντε,ευχή μου να τα καταφέρεις….

  2. cosgr
    20/10/2009 στο 21:44

    τηλεφώνησε μου όταν μπορέσεις. Νομίζω μπορεί να έχω κάτι

  3. 21/10/2009 στο 10:13

    Καλέ τί ‘ν’ τούτο΄;;;
    OMG, δεν βγάζω άκρη!!!
    καλή επιτυχία, ό,τι κι αν είναι αυτό😛

  4. 21/10/2009 στο 16:47

    Ευχαριστώ Βασίλη και Αρτάνις. Κώστα, θα σε πάρω όπωσδήποτε γιατί άρχισα να ψιλοχάνομαι….

  5. Nikos
    21/06/2011 στο 15:51

    Καλησπέρα, έχω και εγώ το ίδιο project όμως μόνο το Part I αν έβγαλες άκρη μπορείς να βοηθήσεις και εμένα?

  6. 21/06/2011 στο 18:49

    Τι ακριβώς έχεις να κάνεις δηλαδή? Και με πιο τρόπο πρέπει να λύνεται? Τα βρήκα τελικά μόνος μου και το έφτιαξα αλλά χωρίς πολλά – πολλά γραφικά και χωρίς animation. Είναι όλα σε Dos-prompt και με 2 dimensional arrays που δουλεύουνε. Το έκανα πέρσι όταν και πήρα το πτυχίο μου στην πληροφορική. Δεν έχω και πείρα στον τομέα προγραμματισμού, αφού τώρα ασχολούμαι με management και κάνω μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Πες μου τι χρειάζεται και θα κοιτάξω να δω τι μπορώ να βρω και να σου στείλω. Αν θυμάμαι καλά το 8 Puzzle το έλυσα τελικά μόνο με Manhattan και το 8 Queens με Shotgun Breakdown Hill Climbing.

  7. Nikos
    21/06/2011 στο 23:06

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Έχω να κάνω ακριβώς το ίδιο με το Μέρος Α μόνο που θέλω μόνο για α) Misplaced tiles και αν γίνεται να βγαίνουν οι κινήσεις για τη λύση.

  8. 18/07/2011 στο 12:53

    Συγνώμη που άργησ να απαντήσω αλλά έχω να μπώ στο μπλόγκ καιρό και δεν είδα το σχόλιο σου. Μπορώ να σου στείλω τι έκανα αν και δουλέυει με Manhattan distance, όχι απλά με Misplaced tiles. Δώσε μου email να στα στείλω αμα θές.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

