Αρχική > Τεχνολογία > Implementation of Heuristic Search Techniques

Implementation of Heuristic Search Techniques

Artificial_intelligence

Τι είπατε; Δεν καταλαβαίνετε τον τίτλο …

Λοιπόν αυτό είναι το project που πρέπει να κάνω μέχρι το τέλος του χρόνου και να το παρουσιάσω μέσα του Γενάρη για να αποφοιτήσω (να το πάρω επιτέλους το κωλόχαρτο και μ έχει σκάσει…)

Αυτό λοιπόν θα είναι το Final Year Project που θα κάνω… Έχει να κάνει με Artificial Intelligence (Τεχνητή νοημοσύνη)και τους heuristic τρόπους ψαξίματος (όπως A*, hill climbing etc)για λύση σε προβλήματα όπως n-Queens και n-Puzzle.

Αν κάποιος απο εσάς έχει κάνει κάτι παρόμοιο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο mail κάτω δεξιά, η οποιαδήποτε βοήθεια/συμβουλή θα μου είναι υπερπολύτιμη.

Το project αυτό, το δίνουνε συνήθως σαν assignment σε άτομα που κάνουνε Masters in Computer Science.

Στη δικιά μου περίπτωση, είναι το project, για το οποίο έχω μέχρι τον Δεκέμβρη να ολοκληρώσω, που θα μου δώσει το Bachelor’s in Computer Science.

Καλή βδομάδα σε όλους σας!

  1. cosgr
    12/10/2009 στο 20:15

    Καλή αρχή,
    Λοιπόν κοίταξε τι χρειάζεσαι και πες μου, αν μπορώ να βοηθήσω. I’ll be more than happy.

  2. 13/10/2009 στο 11:40

    OK φίλε! Thanks in advance που λένε και στο χωριό μου!!! 😀

  3. 14/10/2009 στο 11:57

    Αν σου πω οτι κατάλαβα τίποτα, θα σου πώ ψέματα 🙂
    Κομμάτι μανίκι μου φαίνεται πάντως…
    Καλημέρα απο ΝΖ…

  4. 14/10/2009 στο 13:22

    Καλή σου μέρα Αρτάνις, μανίκι ίσως να ναι αλλά θα τα βγάλω πέρα, δεν έχω κι αλλη επιλογή…

  5. 25/10/2009 στο 20:17

    E, είπα και εγώ, να δω τι κάνει αυτό το αγόρι και νόμισα ότι μπήκα σε λάθος blog! κάτι σαν εξωτική γλώσσα μου φάντασε…Ξέρεις ότι μόλις άνοιξα στο αδέσποτο σκυλάκι που μάζεψα…blog, μάλλον πρέπει να είναι το πρώτο σκυλο-blog και σκεφτόμουνα το σκυλί σου!
    Καλή δύναμη!

  6. 03/11/2009 στο 22:26

    Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μετά από μερικές μέρες θα σου έγραφα τα εξής: Χθες, πήγαμε την σκυλίτσα που μαζέψαμε για στείρωση, στις 3 μας πήραν να μας ανακοινώσουν, ότι είχε καλαζάρ…και αποφασίσαμε να της κάνουμε ευθανασία…εσύ ξέρεις…

  7. 05/11/2009 στο 22:45

    Είχα μέρες να μπώ στο μπλόγκ και τώρα το είδα. Πραγματικά με λύπησε αυτό που διάβασα. Κρίμα αλλά παρά να υποφέρει το καημένο το ζώο, καλύτερα ευθανασία. Το ίδιο κάναμε και με τη δικιά μου όταν γέρασε και είχε καρκίνο…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

