Αρχική > Διάφορα > Ευχηθείτε μου Καλή τύχη!!!

Ευχηθείτε μου Καλή τύχη!!!

Πάνε μήνες απο τότε που έφυγα πλεονάζων απ την παλιά μου τη δουλειά. Απο τότε, τη βγάζω με επίδομα ανεργείας και την αποζημίωση που με πληρώσαν, έχω πάει χιλιοκτακοσιαπενηνταδύο interview, βοηθώ γνωστούς και φίλους στις δικές τους δουλειές όποτε με χρειάζονται για λίγα λεφτά… Έχω απορρίψει 4 δουλειές οι οποίες δίνανε ψίχουλα (800-900 ευρώ αδελφέ δεν φτάνουνε για βενζίνη και τσιγάρα, ποιος θα πληρώσει τα υπόλοιπα;)

Πάνω απ όλα έχω μπουχτήσει να ξυπνάω το πρωί και να ξέρω οτι δεν έχω δουλειά…

Άντε, καλό είναι για λίγες μέρες, καλό και το καλοκαίρι με διακοπές, μετά σου τη βαράει που δεν έχεις δουλειά, δεν έχεις στόχους, δεν είσαι παραγωγικός. Νιώθεις άχρηστος! Πόσο καφέ θα πιεις, πόσες φορές θα σερφάρεις στο ίντερνετ, πόσες βόλτες… Ε μα πια, πόσες φορές τα ίδια!!!

Την Πέμπτη το πρωί θα συναντηθώ με τον αντιπρόσωπο μιας Αμερικανικής εταιρίας η οποία χρειάζεται άτομα με την πείρα που έχω εγώ και το πρώην αφεντικό μου. Θα πάμε να διαπραγματευτούμε συμβόλαια κτλ. Θα έχω τη δυνατότητα να δουλεύω απ το σπίτι (και ώρες γραφείου, όχι κάτι ανώμαλες ώρες, ούτε Σαββατοκύριακα και βάρδιες).Ελπίζω να κάτσει επιτέλους γιατί δείχνει δουλειά της προκοπής… Γι αυτό ευχηθείτε μου καλή τύχη!!!

Να στε καλά όπου και να στε και πάντα να θυμάστε: Η εργασία είναι ευλογία!

Υπάρχει τόσος κόσμος που ψάχνει για δουλειά και δε βρίσκει, να είστε ευτυχισμένοι που έχετε μια δουλειά….

Κατηγορίες:Διάφορα Ετικέτες:, ,
  1. 09/09/2009 στο 12:53

    γεια και χαρά! δεν σε γνωρίζω αλλά έχω κάνει άνεργη μεγάλο χρονικό διάστημα και σε καταλαβαίνω. σου εύχομαι καλή τύχη! ακούγεται πολύ ευκαίρια! να την αρπάξεις απ’τα μαλιά🙂

  2. 09/09/2009 στο 15:44

    Καλώστηνα! Γειά σου Αμελίνια, να και ένα άτομο που καταλαβάινει τι περνάω… Σ ευχαριστώ για τις ευχές, θα δείξει αύριο… να σαι καλά!

  3. 09/09/2009 στο 16:38

    Καλή τύχη σου εύχομαι φίλε…σε καταλαβαίνω απόλυτα!

  4. 09/09/2009 στο 17:03

    Άντε και με τη νίκη!😉

  5. 09/09/2009 στο 23:49

    Astrofegia & Antonio: Σας ευχαριστώ πολύ!

  6. 11/09/2009 στο 18:20

    Καλά πήγε η συνάντηση, θα ξέρουμε σίγουρα την άλλη βδομάδα. Μέχρι να υπογράψουμε, δεν έχω τίποτα 100% σίγουρο, αλλά φαίνεται ότι θα πάνε όλα καλά! Καταστράφηκε ο δίσκος του PC και έτσι χθές είχα πρόβλημα να μπώ και να γράψω. Καλό απόγευμα, Καλό Σ/Κ!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

