Αρχική > Αθλητικά > Ο ΑΠΟΕΛ στους ομίλους του Champions League!!!

Ο ΑΠΟΕΛ στους ομίλους του Champions League!!!

apoel_team

Μετά από ένα συγκλονιστικό επαναληπτικό στο κατάμεστο στάδιο Γ.Σ.Π (πάνω από 21000 θεατές), ο ΑΠΟΕΛ με νίκη 3-1, απέκλεισε την Κοπεγχάγη Δανίας (πρώτο παιχνίδι στη Δανία 1-0 για τους Δανούς) και προκρίθηκε στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης. Είναι η δεύτερη ομάδα απ την Κύπρο που το καταφέρνει αυτό (πέρυσι η Ανόρθωση το κατάφερε για πρώτη φορά) και όλος ο Κυπριακός Ελληνισμός (οι υγιείς σκεπτόμενοι φίλαθλοι τουλάχιστον) χαίρονται για αυτή την επιτυχία του Κυπριακού ποδοσφαίρου.

Τα τέρματα: Στο 2′ ο Κοσόφσκι με σουτ το 1-0, στο 18′ ο Χρύσης Μιχαήλ με πέναλτι το 2-0, στο 22′ οι Δανοί με τον Εντόϊ μείωσαν σε 2-1 και στο 41′ ο αρχηγός του ΑΠΟΕΛ Χρύσης Μιχαήλ έκανε το 3-1 με κεφαλιά.

Αξίζει να αναφέρουμε οτι τρομερή εμφάνιση έκανε και ο τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ (και παλιός της ΑΕΚ) Διονύσης Χιώτης, ο οποίος σε πάρα πολλές περιπτώσεις έκανε εκπληκτικές αποκρούσεις, διατηρώντας το ΑΠΟΕΛ σε θέση οδηγού για την πρόκριση.

Ας ελπίσουμε για μια καλή κλήρωση. Το ΑΠΟΕΛ έκανε ήδη την υπέρβαση και ότι καταφέρει στους ομίλους θα είναι επιτυχία και για το ίδιο αλλά και για το Κυπριακό ποδόσφαιρο, το οποίο μετά από την περσινή πορεία της Ανόρθωσης, συνεχίζει να δίνει το παρών του στους μεγάλους Ευρωπαϊκούς αγώνες.

  1. 27/08/2009 στο 00:43

    και αν θυμάσαι η πρώτη πρόκριση Κυπριακής ομάδας εβερ ήταν η πρόκριση του ΑΠΟΕΛ το 1976 επί του Ηρακλή
    (μετά ξανά το ΑΠΟΕΛ και η Ανόρθωση).
    Με Κύπριους έχουμε 0 στα 3

  2. 27/08/2009 στο 01:06

    Ινδικτε, ξέρω για την άσχημη παράδοση του Ηρακλή και θυμάμαι και τα τελευταία 2 ματς με Κυπριακές ομάδες. Νομίζω είσαι σωστός. Το ’76 ήταν για τα Προκριματικά για το Κύπελλο Κυπελλούχων (τότε). Τα τελευταία 2 χρόνια πέρασαν ομάδες της Κύπρου σε ομίλους Τσάμπιονς Λήγκ. Πέρσι η Ανόρθωση και φέτος το ΑΠΟΕΛ. Όσο για τον Ηρακλή, απ τα φιλικά μ άρεσε πολύ η ομάδα που έχει φτιάξει και νομίζω πως φέτος έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα άνετο πρωτάθλημα και να πλασαριστεί στην πρώτη 6αδα. Καλό βράδυ φίλε μου.

  3. 27/08/2009 στο 01:20

    Συγχαρητήρια! Τεράστια επιτυχία! Άντε και του χρόνου η σειρά του sir Takis!

  4. 27/08/2009 στο 01:22

    Το 76 ήμουν στο γήπεδο (και τις άλλες δύο).

    Εσάς βλέπω τώρα στην ΝΕΤ.
    Ωραία ομάδα κάνατε (στο Α’ μέρος τουλάχιστον)

  5. 27/08/2009 στο 01:26

    ikor, τον sir takis όσο κι αν τον εκτιμώ επειδή είναι γαύρος, δεν βλέπω την ομάδα που έχει εδώ στην Κύπρο να καταφέρνει κάτι τέτοιο… εν τω μεταξύ για να ξηγιέμαι, δεν είμαι οπαδός ούτε του ΑΠΟΕΛ, ούτε της Ομονοιας, ούτε της Ανόρθωσης. Απλώς έχω συμπάθεια πρωτίστως σε Ανόρθωση και λίγο στον Αποέλ, μ αρέσει το άθλημα και είμαι Γαύρος απ τα γεννοφάσκια μου. Η δε ομάδα μου στην Κύπρο, είναι στη 2η κατηγορία και είναι «μικρή»…

  6. 27/08/2009 στο 01:32

    Ινδικτε όπως είπα και πιο πάνω δεν είμαι οπαδός καμιάς μεγάλης ομάδας στην Κύπρο, απλά μ αρέσουν οι 2 απ τις 3-4 μεγάλες (όπως έγραψα και πιο πάνω). Το πρώτο μέρος ήταν πολύ καλό αλλά στο 2ο όλοι καρδιοχτυπήσαμε και η πρόκριση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον Χιώτη.
    Είναι μεγάλη επιτυχία για Κυπριακή ομάδα με προϋπολογισμό της πλάκας (σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές ομάδες) να προκρίνεται στο Τσου Λου. Ακόμη μεγαλύτερη όταν 2 διαφορετικές ομάδες απ τη Μεγαλόνησο το καταφέρνουν σε διαδοχικές χρονιές. Πολλά χαιρετίσματα στην αγαπημένη μου πόλη τη Θεσσαλονίκη.

  7. vad
    27/08/2009 στο 05:46

    Ωραία,ρε κουμπάρε,νάχουμε να βλέπουμε πράμα το χειμώνα!

    Ανέκδοτο:Τ’ανιψάκια μου στην Κύπρο μου λένε,ρε θείο,εδω σε ρωτάνε τι ομάδα είσαι και καταλαβαίνουν τι κόμμα είσαι! Και γω που τόξερα.λύθηκα στα γέλια:)))

    Συνεννοούμαστε,ε;:)))

  8. 27/08/2009 στο 10:56

    Μπράβο και πάλι μπράβο.

    Όταν όμαδες μας παίζουν με ξένες ομάδες πρέπει να ήμαστε όλοι μια γροθιά. Γιατί έτσι πρέπι να πράττουν «οι υγιείς σκεπτόμενοι φίλαθλοι τουλάχιστον».

    Να περνάς όμορφα.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  9. 27/08/2009 στο 11:51

    Βασίλη μου δυστυχώς έτσι έχει το πράμα εδώ και αν με ρωτάς εμένα είναι μεγάλο λάθος. Εγώ δεν ανήκω ούτε πιστεύω σε κόμματα.
    Βλουτης: Αυτό που είπες κύριε Κώστα είναι αυτό που λέω κι εγώ. Αλλά υγιείς σκεπτόμενοι φίλαθλοι που να αγαπάνε τη μπάλα, λίγοι είμαστε…
    Καλημέρα σε όλους σας!

  10. cosgr
    27/08/2009 στο 12:06

    Όλα ήταν υπέροχα ψές…ο κόσμος τέλειος και εγώ να κοιτάζω τ’ άστρα.
    Δεν ξαναείδα πότε στη ζωή μου να φεύγουν από το γήπεδο άνθρωποι 50 – 60 ετών δακρυσμένοι και συγκινημένοι.
    Γι’ αυτό είμαι περήφανος που είμαι με αυτή την ομάδα.

  11. 27/08/2009 στο 13:01

    Cos φίλε μου πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα σου, μας έκανε όλους περήφανους.

  12. cosgr
    28/08/2009 στο 00:05

    Ευχαριστώ πολύ. Τώρα για Chelsea, Porto και Athletiko τι να πω; Απλά πολύ τις λυπούμαι.🙂

  13. 28/08/2009 στο 03:12

    Ναι καλά😆
    Θα έχουμε η χαρά να δούμε μεγάλες ομάδες να έρχονται και πάλι στο νησί. Και που ξέρεις, όλα γίνονται στο ποδόσφαιρο!

  14. 28/08/2009 στο 12:45

    Συγχαρητήρια…Έχω 8 μήνες να δω ποδόσφαιρο, αλλά θα αντέξω…Καλή επιτυχία στη συνέχεια…
    Σε φιλώ…

  15. 28/08/2009 στο 13:30

    Καλή σου μέρα Αρτάνις. 8 μήνες χωρίς μπάλα; Δε θα το άντεχα…😀
    Να σαι καλά!

  16. Nciholas
    27/09/2009 στο 00:57

    pige i athletico kai exoume porto kai chelsea na skeftomaste. kai elpizoume akomi kai gia tous omilous tou uefa me mia athletico na parapeei kai na einai sta prothira krisis….
    kali sas mera

  17. 28/09/2009 στο 17:07

    Δεν θα ναι εύκολη ούτε η τρίτη θέση. Αλλά μπάλα είναι, όλα είναι πιθανά… Θα δείξει

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

