Αρχική > Διάφορα > Τα λέμε την άλλη βδομάδα…

Τα λέμε την άλλη βδομάδα…

skiathos

Καλά να περνάτε, καλά μπάνια, καλές διακοπές.

Όσο για μένα;

Σκιάθος σου ‘ρχομαι! 😀

Κατηγορίες:Διάφορα Ετικέτες: ,
  1. vad
    17/08/2009 στο 12:55

    Kαλά,ρε κουμπάρε,χάθηκε η Αγιανάπα;
    Να καλοπεράσεις,ρε παλικάρι….

  2. 17/08/2009 στο 13:25

    καλά να περάσεις, φίλε!!! 😉

  3. 17/08/2009 στο 18:08

    Καλή ξεκούραση – Να περάσεις τέλεια!

  4. 17/08/2009 στο 18:36

    Είμαι κάπου ανάμεσα στο χωριό και τις κουκουναριές και χθες έβαλα στο blog μου την θέα από μια βεράντα όπου παίρνω το πρωινό μου και απαντώ στα mail μου…καλά να περνάς, καλές διακοπές, φίλε…

  5. 17/08/2009 στο 19:31

    @Vad: Βασίλη μου, είχα 1,5 χρόνο να ανέβω Ελλάδα και είπα να την κάνω σε νησί(Συνήθως πάω Θεσσαλονίκη να δω τη φαμίλια). Η Αγία Νάπα δεν είναι όπως ήτανε, πολύ σκουπίδι και οι παραλίες έχουνε χαλάσει. Να περνάς καλά ρε κουμπάρε μου!
    @Αστροφεγγιά: Κι εσύ καλά να είσαι και να περνάς όμορφα!
    @Φώτη: Φώτη μου σ’ευχαριστώ, καλές διακοπές να έχεις!
    @Άιναφετς: Ευχαριστώ για το σχόλιο και τις ευχές. Είδα τις πανέμορφες φωτογραφίες που έβαλες στο μπλόγκ σου απ τη Σκιάθο. Ανυπομονώ να την γνωρίσω, δεν έχω ξανάρθει! Καλή ξεκούραση.

    Όλη μέρα έτρεχα, κάτι τελευταία μείνανε να πακετάρω και πρωί πρωί πετάω!

  6. 18/08/2009 στο 11:25

    Καλά να περάσεις…Την Σκιάθο την ξέρω σαν την παλάμη μου…Έχεις ιδέα πού να πας, ή να σου δώσω πληροφορίες;

  7. 20/08/2009 στο 21:18

    Τελικά είσαι στη Σκιάθο, αν είσαι, γράψε εντυπώσεις! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου, περιμένω και δικές σου, καλά να περνάς!

  8. 25/08/2009 στο 20:17

    Πέρασα απίστευτα όμορφα στη Σκιάθο! Είναι ένα μικρό νησί με πάρα πολλές ομορφιές. Μόλις ήρθα πίσω.
    Αρτάνις, τώρα βλέπω το σχόλιό σου, το γύρισα σχεδόν όλο το νησί! Τις επόμενες μέρες θα βάλω φωτογραφίες…
    Να περνάτε καλά όπου και νά’στε!

  9. 25/08/2009 στο 20:21

    Άιναφετς, δεν είχα καθόλου πρόσβαση και τώρα βλέπω το σχόλιό σου, θα βάλω φωτογραφίες τις επόμενες μέρες με εντυπώσεις και σχόλια. Να σαι καλά!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

