Αρχική > Διάφορα > Αρρρώστια!!!

Αρρρώστια!!!

300px-em_of_influenza_virus

Υπό κανονικές συνθήκες τώρα θα έπρεπε  να βρισκόμουνα στην Στοκχόλμη για την εκπαίδευση με τη νέα μου δουλειά. Όμως δεν ήτανε γραφτό μου τελικά να πάω αυτό το ταξίδι…

Χθες ήτανε η τελευταία μου μέρα στην παλιά πλέον δουλειά. Πήγα απ το γραφείο για τελευταία φορά και αποχαιρέτισα όλους τους καλούς συναδέλφους με τους οποίους φτιάξαμε ένα όμορφο κλίμα στη δουλειά, όπου η δουλειά γινότανε εν μέσω πλάκας και χαβαλέ. Η αλήθεια είναι οτι θα μου λείψει και η δουλειά και το γραφείο και το αφεντικό αλλά και τα παιδιά με τα οποία κάναμε τόση παρέα. Σχεδόν 4,5 χρόνια έκανα εκεί.

Φεύγοντας απο κεί η αλήθεια έιναι οτι βουρκώσανε τα μάτια μου.  Έχω αλλάξει αρκετές δουλειές στο παρελθόν αλλά πρώτη φορά συγκηνήθηκα και ένιωσα θλίψη.

Φεύγοντας, πετάχτηκα στον γιατρό μου αφού απ την Κυριακή το βράδυ ένιωθα κάψιμο στο λαιμό, τα αυτιά και η μύτη μου έκλεισαν και το στήθος μου ήτανε βαρύ.

«Την άρπαξες γερά. Δε θα φύγει για ακόμη 3-4 μέρες η ίωση που έχεις. Καλύτερα να περιοριστείς…»

Μου έγραψε κάμποσα χάπια και σιρόπια, σταγόνες κτλ, τα οποία πήρα καθώς ερχόμουν σπίτι. Μου έδωσε και άδεια ασθενείας μέχρι το τέλος της εβδομάδας. «Δε γαμιέται» λέω και γω απο μέσα μου,»δε θα πεθάνω για το ταξίδι».

Πήρα τηλέφωνο το νέο μου αφεντικό, του εξήγησα οτι είμαι σε άθλια κατάσταση για να ταξιδέψω και οτι θα πάω από Δευτέρας στο γραφείο. Το καλό είναι οτι έδειξε κατανόηση και μου είπε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα, συμβαίνουνε αυτά…

Έτσι, να μαι τώρα κλειστός στους 4 τοίχους, περιμένω να αναρρώσω…

Χάσαμε και το ταξίδι… Δεν πειράζει, την υγειά μας την καλή να έχουμε και όλα τα άλλα φτιάχνονται!

ΥΓ: Το πιο πάνω απλώς μου ρθε να το γράψω στο έτσι, δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο λόγο ή νόημα, κάτι σαν ημερολόγιο…

Να στε καλά, υγεία πάνω απ όλα ρεεε!

  1. 01/04/2009 στο 14:06

    Καλό μήνα el greco!

    Υγεία φίλε μου πάνω απ’ όλα!

  2. 01/04/2009 στο 16:47

    Καλό μήνα φίλε μου. Μεγάλη γιορτή σήμερα στην Κύπρο. 1 Απριλίου του 1955 ξεκίνησε ο αγώνας της ΕΟΚΑ. Τιμή και δόξα στους πεσόντες ήρωες…

  3. 01/04/2009 στο 19:00

    Ελπίζω τις μέρες που θα είσαι κρεβατωμένος, να μπλογκάρεις με πάθος 😀

    Περαστικά σου φίλε μου!

  4. 02/04/2009 στο 01:07

    Περαστικά σου…πάνω από όλα η υγεία και θα γίνει και το ταξίδι!
    Καλό μήνα!

  5. 02/04/2009 στο 10:29

    Γεια σου Φώτη μου, το κατά δύναμη 😀 …
    Αστροφεγγιά μου, πάει το ταξίδι, έπρεπε να ήμουνα ήδη εκεί από χθες το πρωί και θα ερχόμουν πίσω Σάββατο ξημερώματα. Δεν πειράζει, όπως είπαμε και πιο πάνω, την καλή μας την υγεία να βρούμε και όλα τα άλλα φτιάχνονται. Πολύ καλημέρα σε όλους σας!

  6. vad
    02/04/2009 στο 15:31

    Aμάν,ρε κουμπάρε,ελπίζω η γρίπη να μην επηρεάσει το ξεκινημα της νεας δουλειάς,συντομα όρθιος…

    Καλο μήνα….

  7. 02/04/2009 στο 23:47

    Καλό μήνα Βασίλη μου. Όλα θα πάνε μια χαρά!

  8. cosgr
    03/04/2009 στο 11:19

    Έχω ακόμα την κάρτα σου. Αν θες κάτι για ενθύμιο να στη δώσω. 😉

    Άντε περαστικά.

  9. 03/04/2009 στο 13:54

    Ναι ρε φίλε, θα τανε καλά να μου τη φέρεις για ενθύμιο.

  10. 06/04/2009 στο 23:17

    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

    Ήταν όλα τέλεια.

    Αν βρεις λίγο χρόνα πέρνα να διαβάσεις λεπτομέριες.

    Περαστικά σου.

    Κώστας

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  11. 07/04/2009 στο 16:14

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη κ.Βλουτη.
    Ειμαι ακόμη συναχωμένος αλλά πολύ καλύτερα. Εδώ και 2 μέρες ξεκίνησα στην καινούργια μου δουλειά. Είναι ψιλομπάχαλο εδώ σε σχέση εκεί που ήμουνα πρίν, θα δείξει…
    Να στε καλά!

  12. 07/04/2009 στο 21:16

    Γεια σου και από εμένα elgreco.

    Περαστικά εάν δεν είναι ήδη!

  13. pauropsaro
    08/04/2009 στο 05:00

    Δεν πειράζει ρε φίλε…αυτό να είναι μόνο!
    Εδώ η κατάσταση είναι τραγική και αν την ζούσες από κοντά πίστεψε με θα ήθελες το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να σου συμβεί να ήταν ένα κρύωμα,έστω και κάπως βαρύ…
    ΥΓ:ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΠΆΝΤΑ ΣΙΔΕΡΈΝΙΟΣ…

    FORZA L’AQUILA!!!!!!!!!!!!

  14. 08/04/2009 στο 13:52

    Να στε καλά παιδιά. Ευχαριστώ

  15. 09/04/2009 στο 17:38

    Περαστικά σου! Μπορεί να άργησα λιγάκι και η ίωση όχι απλά να έχει περάσει αλλά να έχει ξεκουμπιστεί από πάνω σου 😆 Έχω χαθεί λιγάκι, το ξέρω… Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη… μόνο που εμένα απλά με τρώει ο κ…λος μου για να με φάει και δαύτος ο αφέντης 😆

    Καλό απόγευμα!

  16. 10/04/2009 στο 11:54

    Καλό απόγευμα Αστροπελέκι. Και γω χαμένος είμαι απ το μπλογκοχωριό. Πολύ δουλειά έχει πέσει. Να σαι καλά, Καλό Σ/Κ σε όλους.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

