Αρχείο

Archive for 20/02/2009

Αυτά μήπως σας θυμίζουνε κάτι;

Μεταξύ νυν δουλειάς, της επόμενης (την οποία ψάχνω ακόμη) και του διαβάσματος, σήμερα είπα δε γαμιέται; Θέλω ένα διαλειμματάκι απ όλα. Θα χαλαρώσω και θα αρχίσω να βγάζω απ τον φορητό υπολογιστή (που ανήκει στην εταιρεία-νυν δουλειά) όλα τα προσωπικά μου τα οποία έχουνε φυλαχτεί εκεί τα τελευταία 4 χρόνια. Έτσι, άρχισα να μεταφέρω απ τον φορητό υπολογιστή στον υπολογιστή που έχω σπίτι, όλα τα προσωπικά email που κράτησα, φωτογραφίες, links, μουσική κτλ.

Καθώς ‘έκανα τη μεταφορά, ξαναδιάβασα ένα email το οποίο μου είχε στείλει μια φίλη πριν κάνα μήνα και μου έφερε στο μυαλό αναμνήσεις απ την παιδική μου ηλικία…

Βλέποντας το, θυμήθηκα τα πράγματα με τα οποία μεγάλωσε η γενιά μου…

Θυμήθηκα επίσης, οτι ο Paparazzi στο blog του έχει κάνει ένα μεγάλο αφιέρωμα στο θέμα αυτό, το οποίο περιέχει περισσότερο υλικό (ταινίες, διαφημίσεις, αφίσες, παιχνίδια, βιντεοπαιχνίδια κτλ). Υπάρχουν Link στο τέλος όπου μπορείτε να δείτε και τα 9 μέρη του αφιερώματος στο blog του.

Προς το παρών πάρτε μια μικρή γεύση βλέποντας τα πιο κάτω. Οι της ηλικίας μου, θα θυμηθούν τα παιδικά τους χρόνια, οι μεγαλύτεροι επίσης τα χρόνια που μας είχανε μικρούς. Οι μικρότεροι, απλώς θα μάθετε πώς μεγαλώσαμε εμείς…

Αφιερωμένο λοιπόν, σε όσους έχουνε γεννηθεί στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και στα τέλη της δεκαετίας του ’70.

Κάνοντας κλίκ σε οποιαδήποτε εικόνα, την βλέπετε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

Και όπως είπα, στα πιό κάτω links θα βρείτε τα 9 μέρη του αφιερώματος που έκανε ο Paparazzi στο θέμα αυτό:

Μέρος 1

Μέρος 2

Μέρος 3

Μέρος 4

Μέρος 5

Μέρος 6

Μέρος 7

Μέρος 8

Μέρος 9

Κατηγορίες:Διάφορα Ετικέτες: , ,