Αρχική > Διάφορα > Άστα να πάνε…

Άστα να πάνε…

euro

Τον τελευταίο καιρό το χω παραμελήσει εντελώς το μπλόγκ αλλά έχω τους λόγους μου.

Απολογούμαι που πολλές φορές δεν έχω απαντήσει ή κάνω κανα δυο μέρες να απαντήσω σε φίλους. Επίσης έχω καιρό να περάσω απο άλλα μπλόγκ για να δω τι γίνεται.

Βλέπετε, φέτος αποφάσισα να κάνω ανεξάρτητες σπουδές για να τελειώσω τα τελευταία 2 μαθήματα για να πάρω το πτυχίο μου. Έτσι, αρκετό χρόνο τον περνάω διαβάζοντας, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο δουλεύω και ψάχνω και για νέα δουλειά.

Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει τους πάντες μηδενός εξαιρουμένου. Η εταιρία στην οποία δουλεύω κάνει περικοπές και παρόλο που είμαι απο τους καλύτερους υπαλλήλους, σε κανα δίμηνο θα φύγω ως πλεονάζων…

Του φρονίμου τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν δεν είναι;

Δεν έχω άλλη επιλογή απ το να ψάχνω για δουλειά απο τώρα. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αφού οι καιροί είναι δύσκολοι. Μου έχουν προσφέρει δουλειές στο εξωτερικό αλλά δεν μπορώ να αφήσω το νησί… Εκτός απ τα μαθήματα μου, δεν είμαι διαθετημένος να παρατήσω οικογένεια, δεσμό και φίλους για το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα…

Εύχομαι όσοι το διαβάζετε αυτό να έχετε μια καλή δουλειά και να σαστε τακτοποιημένοι κάπου σίγουρα.  Και αν είστε βολεμένοι σε ιδιωτικό τομέα, να μην έχετε τα προβλήματα που έχω εγώ.

Να στε όλοι καλά! Θα βάζω άρθρα όποτε και όταν μπορέσω. Πρός το παρών έχω πολλά πράγματα να κάνω και πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο.

  1. 11/02/2009 στο 17:19

    Φίλε μου, μη στεναχωριέσαι και μη σε παίρνει από κάτω. Όλοι τα έχουμε περάσει και θα τα ξαναπεράσουμε, γιατί, ας μη γελιόμαστε, η μονιμότητα όπως την εννοούσε η γενιά των πατεράδων μας, δύσκολα βρίσκεται πια.

  2. 11/02/2009 στο 18:41

    Πολύ σωστός Φώτη. Ελπίζω οτι όλα θα πάνε καλά.
    Να σαι καλά φίλε μου.

  3. 11/02/2009 στο 18:52

    Έλπίζω όλα να σου πάνε καλά!!!

  4. 11/02/2009 στο 18:59

    Μην πέφτεις φίλε. Κι εγώ στο ελεύθερο επάγγελμα είμαι και κάθε μέρα υπάρχει αβεβαιότητα.

    Αλλά ο επιμένων νικά elgreco!

    (Τι δουλειά ψάχνεις; Σε ποιο νησί ζεις; Δώσε data, δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά.)

  5. vad
    11/02/2009 στο 23:12

    Ελα,ρε Γιώρκο!Όρθιος ρε κουμπάρε και νάχουμε καλά νεα σου!

  6. 12/02/2009 στο 09:20

    @Αστέρι: Καλά θα πάνε, που θα πάει… Σ’ ευχαριστώ!
    @ikor: Κύπρο μένω φίλε Γιάννη. Τελειώνω πτυχίο στην Πληροφορική και έχω 6 χρόνια πείρα σε τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και 3 χρόνια πείρα σαν βοηθός μάνατζερ. Μ έχουνε κάνει προσφορές απο Αγγλία, Μάλτα και Γιβραλτάρ!!! Δε λέω να την κάνω απο δω όμως…Η φαμίλια μου είναι σκορπισμένη σε Ελλάδα και Κύπρο και εδώ είναι η ζωή μου.
    @Βασίλης: Κουμπάρε μου όρθιος είμαι μην ανησυχείς! Είμαι σίγουρος πως οτι γίνεται, είναι για το καλύτερο.

    Να’στε καλά όλοι σας, Καλημέρα!

  7. vad
    16/02/2009 στο 11:06

    Ελα,Γιώργη,πες μας κανένα καλό νέο!

  8. 17/02/2009 στο 11:27

    Έλα Βασίλη καλημέρα.
    Σήμερα και αύριο πάω σε 2 εταιρίες για δουλειά και βλέπουμε…
    Μεταξύ του να βρώ νέα δουλειά έχω και την δουλειά που κάνω τώρα και τα μαθήματα που πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσω.
    Όλα καλά στο Σουδάν κουμπάρε μου;

  9. 20/02/2009 στο 00:52

    Του φρονίμου τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν δεν είναι;

    Είναι και πολύ καλά κάνεις.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

