Αρχική > Εμπνεύσεις > Εμπνεύσεις…

Εμπνεύσεις…

 

Writing

Σήμερα αποφάσισα να αρχίσω να γράφω ιστορίες που μου ρχονται στο μυαλό. Ιστορίες και σενάρια που θα ναι βγαλμένα μέσα απο την ίδια τη ζωή, απο βιβλία που διάβασα και με επηρέασαν, απο ταινίες που είδα και ιστορίες βγαλμένες μέσα απο την (πλούσια) φαντασία μου.

Δεν είμαι συγγραφέας, απλά θα γράφω ιστορίες και σενάρια που μου έρχονται στο μυαλό.

Έτσι απο σήμερα, υπάρχει μια νέα κατηγορία στο μπλόγκ, ονομάζεται ‘Εμπνεύσεις’ και θα γράφω ιστορίες, όχι κατ’ ανάγκη συνδεδεμένες με πραγματικά πρόσωπα και καταστάσεις. Θα γράφω οτι μου κατεβαίνει (γι αυτό δεν είναι τα μπλόγκς άλλωστε;) και ελπίζω να με… αντέξετε!

Κατηγορίες:Εμπνεύσεις Ετικέτες:
  1. 14/11/2008 στο 13:31

    Καλή αρχή σου εύχομαι στη νέα αυτή προσπάθεια…!και σου δηλώνω ευθέως, ότι ήδη θα έχεις μια φανατική αναγνώστρια…
    καλημέρα 😉

  2. 14/11/2008 στο 14:23

    Καλή σου μέρα αστέρι μου!

  3. vad
    14/11/2008 στο 15:41

    Αντε,κουμπάρε, να καμαρώσουμε τη γραφή σου,λλα να το ξέρεις ,θα είμαι αυστηρός κριτής,έτσι; :)))

  4. 14/11/2008 στο 16:00

    Γεία σου Βασίλη μου. Η κριτική είναι ευπρόσδεκτη.

  5. 14/11/2008 στο 21:47

    Καλή δύναμη στο ταξίδι των εμπνευσεων…

    Την καλησπέρα μου

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  6. 15/11/2008 στο 02:04

    κ. Βλουτή ευχαριστώ πολύ!

  7. 15/11/2008 στο 17:26

    Καλή επιτυχία καλλιτέχνη μου!!!

  8. 17/11/2008 στο 10:22

    Ευχαριστώ (Πωπω, πολλοί εκπαιδευτικοί πλακώσατε, λες να το ξανασκεφτώ;) 😆

  9. 17/11/2008 στο 12:44

    Περιμένω την πρώτη ιστορία. Να μην το ξανασκεφτείς καθόλου. Βουρ!

  10. 17/11/2008 στο 13:40

    Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι: Καλή αρχή!

    Ξεφύλλισε το «Περί Συγγραφής» του Κινγκ, άφησέ το στην άκρη και να θυμάσαι την βασική «εντολή» του: Το γράψιμο είναι πανηγύρι, πρωτίστως για τον ίδιο τον συγγραφέα.

    Όσο για τις αντοχές των αναγνωστών σου, μην ανησυχείς. Τις δικές σου δεν ξέρω 😆

  11. 17/11/2008 στο 15:11

    Υπέρυθρε και fvasileiou ευχαριστώ!
    Σιγά σιγά θα ποστάρω και την αρχή της πρώτης μου ιστορίας.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

