Αρχική > Διάφορα > 7 αλήθειες…

7 αλήθειες…

 

Με έχουνε καλέσει οι astropeleki και monaxikoasteri σε αυτό το παιχνίδι που κάνει το γύρο του μπλογκοχωριού.

Οι κανόνες είναι οι εξής:

  1. Βάλε Link προς το άτομο που σε κάλεσε (στη δικιά μου περίπτωση οι 2 πιο πάνω)
  2. Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο μπλόγκ σου
  3. Κάνε tag (link) 7 άλλα άτομα στο τέλος του άρθρου βάζοντας τα ονόματα τους και links προς τα μπλόγκ τους
  4. Ειδοποίησε τους ότι τους έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους

Πάμε λοιπόν να δούμε 7 αλήθειες για μένα:

  1. Πολλές φορές είμαι πεισματάρης & ξεροκέφαλος. 😆 Όταν όμως αντιληφθώ οτι έχω λάθος για κάτι το παραδέχομαι.
  2. Αγαπώ το ποδοσφαιρο και πιστεύω οτι είμαι υγιής οπαδός.
  3. Είμαι καπνιστής εδώ και 12 χρόνια (είναι κακό το ξέρω αλλά μ’αρέσει και δε θέλω να το κόψω).
  4. Λατρεύω το φαϊ και ειδικότερα την Ελληνική κουζίνα αφού με αυτά τα φαγητά μεγάλωσα (και πολλές φορές κάνω κατάχρηση).
  5. Μ’ αρέσει να διαβάζω βιβλία και τα τελευταία χρόνια έχω περάσει πολλές ώρες διαβάζοντας. Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία φαντασίας, μυστηρίου και τρόμου, ενώ ο αγαπημένος μου ξένος συγγραφέας είναι ο Stephen King.
  6. Είμαι φιλόζωος και ΛΑΤΡΕΥΩ τα σκυλιά. Αν μπορούσα να πάω το χρόνο πίσω, θα σπούδαζα κτηνίατρος.
  7. Μισώ το έγκλημα και την αδικία και χαίρομαι οταν αποδίδεται δικαιοσύνη.

Με τη σειρά μου, καλώ στο παιχνίδι τους:

CosgrpsychiaVad, firfirisritsmasChrys3 και Кроткая.

Κατηγορίες:Διάφορα Ετικέτες: , ,
  1. 23/10/2008 στο 22:10

    Καλέ μου El Greco σ’ ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες!

    Μοιάζουμε σαν δυο σταγόνες νερό στο νούμερο 6! Και γω το ίδιο θα έκανα αν ήμουν πολύ καλύτερη και στα θετικά μαθήματα!
    Επίσης θα συμφωνήσω και στο 4, αλλά έχε χάρη τώρα που κάνω δίαιτα και είμαι ακόμη καλά με αυτά που τρώω και δεν έχω πάθει καμιά κρίση έλλειψης βασικών τροφών που έτρωγα κάθε μέρα 😆

  2. 23/10/2008 στο 22:22

    Αστροπελέκι μου και γω με τις καταχρήσεις κατάντησα να βάλω αρκετά κιλά τα τελευταία χρόνια. Περίπου 8 κιλά πιο πάνω απ το κανονικό για το ύψος μου. Πριν 3-4 μήνες πήγα σε διατροφολόγο, άρχισα γυμναστήριο και σε 2 μήνες έχασα 10 κιλά, πέφτοντας και πιο κάτω απ τα κιλά που θα πρεπε να μαι. Διάβασα και τα δικά σου και με υπομονή θα το καταφέρεις. Οι πρώτες μέρες είναι οι δύσκολες.
    Όσο για τα σκυλιά δεν το συζητώ, μακάρι να είχα τη δυνατότητα να πάω πίσω το χρόνο.
    Καλό βράδυ.

  3. 23/10/2008 στο 22:32

    Με υπομονηήηηηηη λέμε! Είμαι και πεισματάρα, οπότε αν με πιάσει και θέσω στόχο, τον πετυχαίνω!!!!
    Καλό βράδυ 🙂

  4. vad
    23/10/2008 στο 22:55

    Γεια σου,ρε κουμπάρε,να σχολιάσω τις αλήθειές σου;Οχι,μωρέ,δε μου πάει,απλώς θα εκφράσω την ένστασή μου για τον Στήβεν Κίνγκ,δε μου λέει,αλλά γούστα είναι αυτά,τι να κάνουμε;
    Βρε Γιώρκο,σέυχαριστώ για την πρόσκληση,αλλά τα μπλογκοπαίγνιδα δεν είναι το φόρτε μου, τόχω δηλώσει και σε άλλους μπλογκοφίλους,συγγνώμη,ε,ελπίζω να μη σ’ενοχλεί που δε θα συμμετάσχω,έτσι;
    Σ’ευχαριστώ για την κατανόηση,
    Καλό βραδάκι νάχεις…

  5. 23/10/2008 στο 23:18

    Δεν υπάρχει πρόβλημα Βασίλη μου, καλό βράδυ!

  6. 23/10/2008 στο 23:20

    Ταυτιζομαι με το 4 -μόνο τα δικά μου χρόνια είναι 14 🙂 .
    Συμφωνώ με το 6, αν και δεν θα γινόμουν κτηνίατρος, δεν έχω αρκετό θάρρος 🙂 .

    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ asap!

  7. vad
    23/10/2008 στο 23:38

    Μισή ώρα τώρα δεν μπορούσα να γράψω σχόλιο πουθενά!Ασε,χάλια,και πάλι σ’ευχαριστώ..

  8. 24/10/2008 στο 04:10

    πολύ ωραία ανταπόκριση …σε ευχαριστώ!

  9. 24/10/2008 στο 11:19

    Εγώ ευχαριστώ monaxikoasteri. Kαλώς ήρθες Кроткая, ευχαριστώ.
    Καλημέρα σε όλους!

  10. 25/10/2008 στο 16:18

    Elgreco μoυ αν το παίξω (το παιχνίδι βρε όχι τίποτα άλλο), δεν θα δυσκολευτώ τόοοοσο να βρω άτομα bloggers (θες να είσαι ένας; ) αλλά μου είναι τρομερά δύσκολο να πω αλήθειες για μένα. Πχ το ότι τσαντίστηκα που έχασε ο Ολυμπιακος μες τη Μογγολία λες να είναι απόδειξη του ότι δεν ξέρω να χάνω; Εδώ σε θέλω κάβουρα!!!!
    Κατά τα άλλα σε χαιρετώ από Πελοπόννησο μεριά!!!

  11. 25/10/2008 στο 22:11

    @filologosmb
    Καλώς τον!
    Και γω τσαντιστηκα οταν χασαμε απ τους βαρβαρους οπως και ο καθε υγιής φιλαθλος σε Ελλάδα και Κύπρο, δε σημαίνει οτι δε ξερουμε να χανουμε… 🙂
    Πολλά χαιρετίσματα και καλό υπόλοιπο Σαβ/κο.

  1. 30/10/2008 στο 17:34

Σχολιάστε

