Αρχική > Αστεία/Σάτυρα > Anger Management…

Anger Management…

 

Το πιό κάτω μου το στείλανε με e-mail στα Αγγλικά και το μετάφρασα στα Ελληνικά.

Enjoy!!!


Μια μέρα, εκεί που καθόμουν στο γραφείο μου, θυμήθηκα ξαφνικά ότι είχα ξεχάσει να κάνω ένα τηλεφώνημα σε ενα φίλο. Έτσι, σήκωσα το τηλέφωνο και τον πήρα.

Ένας άντρας από την άλλη άκρη της γραμμής απάντησε λέγοντας ξερά, “Eμπρός”. Πολύ ευγενικά του είπα ποιος είμαι και ζήτησα να μιλήσω με τον Ρόμπερτ Κάμπελ. Εκείνος μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα!

Δεν μπορούσα να χωνέψω ότι κάποιος άνθρωπος μπορούσε να είναι τόσο αγενής. Τελικά είδα ότι είχα πάρει λάθος το τελευταίο ψηφίο και τηλεφώνησα στον Ρόμπερτ.
Αφού τα είπαμε, έκλεισα το τηλέφωνο και αποφάσισα να ξανακαλέσω το λάθος νούμερο.

Όταν ο ίδιος τύπος απάντησε του είπα, “Eίσαι και πολύ μαλάκας” και έκλεισα το τηλέφωνο με δύναμη. Σημείωσα το νούμερο στο κινητό μου, καταχωρώντας το με το όνομα ‘μαλάκας’ και συνέχισα τη δουλειά μου.
Από τότε, και κάθε δύο εβδομάδες περίπου όταν μού έρχονταν λογαριασμοί ή είχα πραγματικά μια άσχημη μέρα, συνήθιζα τον παίρνω τηλέφωνο και να του λέω μόνο: “Είσαι πολύ μαλάκας” και να το κλείνω. Κάθε φορά που το έκανα, μου έφτιαχνε τη διάθεση. Κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι για να μην με παίρνει ο τύπος, προφανώς δεν έχει αναγνώριση κλήσεων. Έτσι τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω: “Γεια σας, λέγομαι Τζών Σμίθ και παίρνω από την
Vodafone. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε σχετικά για την νέα υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων”. Εκείνος μου φώναξε:

“ΟΧΙ!” και μου έκλεισε πάλι το τηλέφωνο στα μούτρα. Τον ξανακαλώ κι εγώ αμέσως και του λέω: “ Πού να ξέρεις για ανγνώριση κλήσεων τέτοιος μαλάκας που είσαι ρεεε;” και του το ‘κλεισα!
Ύστερα από μερικές μέρες, πήγα σε ένα εμπορικό κέντρο για ψώνια. Καθώς ετοιμαζόμουν να παρκάρω το αυτοκίνητο μου σε μια θέση που περίμενα ν’ αδειάσει, ξαφνικά μου χώνεται ένας τύπος με ένα μαύρο τζίπ και μου παίρνει τη θέση, που τόσο υπομονετικά περίμενα…
Κορνάρισα και του φώναξα ότι αυτή η θέση ήταν δική μου, καθώς ήμουν εκεί πολύ πριν από αυτόν. Ο ηλήθιος με αγνόησε, αλλά για καλή μου τύχη πρόσεξα, ότι στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου, υπήρχε ένα ‘ΠΩΛΕΙΤΑΙ’ και ο αριθμός τηλεφώνου του. Χωρίς δεύτερη σκέψη, σημείωσα τον αριθμό.

Δύο μέρες αργότερα, αφού είχα καλέσει τον ‘πρώτο μαλάκα’ (που τον είχα βάλει στις αυτόματες κλήσεις του κινητού) μου ήρθε η ιδέα να καλέσω και τον μαλάκα No2 (με το τζίπ).

Του τηλεφώνησα και έγινε η παρακάτω συζήτηση:
“Εμπρός;”
“Είστε ο κύριος που πουλάει ένα μαύρο τζίπ;” του λέω.
“Ναι, ακριβώς” , μου απαντάει.
“Μήπως μπορείτε να μου δώσετε την διεύθυνση σας για να έρθω να δω το αυτοκίνητο από κοντά;”, τον ρωτάω.
“Βεβαίως, μένω στην οδό Άλισσον 129. Είναι μία μονοκατοικία και ακριβώς απ’ έξω είναι παρκαρισμένο το αμάξι”.
“Και πώς λέγεστε;” τον ρώτησα.
“Στήβ”, απάντησε.
“Ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα για να περάσω από εκεί, Στήβ;”
“Συνήθως είμαι σπίτι όλη μέρα μέχρι να βρώ δουλειά. Είμαι άνεργος”, μου απαντάει.
“Άκου, Στήβ”, λέω, “να σου πω κάτι;”
“Βεβαίως”.
“Είσαι πολύ μεγάλος μαλάκας”, του είπα και του ‘κλεισα το τηλέφωνο.
Αμέσως μετά, αποφάσισα να βάλω και το δικό του τηλέφωνο στις αυτόματες κλήσεις. Κι έτσι, όποτε πια αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα, είχα δύο μαλάκες να παίρνω.
Μετά από κάποιους μήνες αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων και στους δύο μαλάκες, συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν μου έδινε πια την ίδια χαρά.

Μια μέρα, λοιπόν, τηλεφώνησα στον μαλάκα Νο1 και του λέω, όπως πάντα: “Γεια σου. Είσαι μαλάκας”, αλλά αυτή τη φορά δεν το έκλεισα και κι εκείνος που το κατάλαβε, με ρωτάει:
“Είσαι ακόμα στη γραμμή;”
“Φυσικά”, του απαντάω.
“Σταμάτα ρε, να μου τηλεφωνάς”, τον άκουσα να ουρλιάζει.
“Αν μπορείς, ανάγκασέ με” του λέω.
“Ποιος είσαι, ρε;” με ρωτάει:
Και τότε του δίνω το όνομα του άλλου μαλάκα με το τζίπ: “Λέγομαι Στήβ”.
“Μπα! Αλήθεια; Και πού μένεις;” με ρωτάει ειρωνικά νομίζοντας ότι δεν θα του πω, αλλά εγώ συνεχίζω:
“Μένω στην οδό Άλισσον 129, μαλάκα . Είναι μία μονοκατοικία και ακριβώς μπροστά υπάρχει παρκαρισμένο το μαύρο μου τζίπ”. Κι εκείνος μου λέει έξαλλος:
“Έρχομαι από εκεί τώρα. Καλά θα κάνεις να αρχίσεις να προσεύχεσαι”.

Οπότε του απαντάω: “Ναι, τώρα σε φοβήθηκα, μαλάκα”.

Του το κλείνω και αμέσως παίρνω τον μαλάκα Νο2.

“Εμπρός…” , μου λέει.
“Γεια σου, μαλάκα” του κάνω, και τότε εκείνος αρχίζει να ωρύεται: “Αν μάθω ποιος είσαι…”, “Τι θα κάνεις;” του μπαίνω. “Θα σου κόψω τον κώλο”, με βεβαίωσε, οπότε του την ανάβω: “Λοιπόν, μαλάκα, να η ευκαιρία σου. Έρχομαι τώρα σπίτι σου”.
Και του το κλείνω, πριν προλάβει να πει τίποτα. Κι αμέσως παίρνω το 911 και τους λέω, δήθεν ταραγμένος, ότι πάω να σκοτώσω τον gay εραστή μου, γιατί με απατάει τώρα με άλλον μέσα στο σπίτι μας στην οδό Άλισσον 129.

Κλείνω την αστυνομία και παίρνω αμέσως τηλέφωνο σε 2 κανάλια. Τους λέω ότι μένω στην οδό Άλισσον 127 και ακούω να πέφτουν πυροβολισμοί στο σπίτι ενός gay που μένει δίπλα, στο 129.
Ε, μετά κι από αυτό το τηλεφώνημα, μπαίνω γρήγορα στο αμάξι μου και πάω κατευθείαν στην οδό Άλισσον 129. Όταν έφτασα εκεί, είδα δύο μαλάκες να πλακώνουν αλύπητα ο ένας τον άλλο στο ξύλο, μπροστά σε 6 περιπολικά, 1 ελικόπτερο της Αστυνομίας και τις κάμερες 2 τηλεοπτικών καναλιών.


Ε λοιπόν, ναι! Μετά απ’ αυτό, αισθανόμουν πολύ καλύτερα!

  1. 12/08/2008 στο 13:11

    γιατί δεν αναφέρεις και την πηγή του κειμένου;

  2. 12/08/2008 στο 13:19

    Δεν το έχω παρει απο κάπου αλλού για να δώσω πηγή…
    Το πιό πάνω μου το στείλανε με email και ήτανε στα Αγγλικά. Το μετάφρασα στα Ελληνικά και το πόσταρα.
    Θα το γράψω πιο πάνω, στην αρχή του κειμένου.

  3. vad
    12/08/2008 στο 14:05

    φίλε elgrecogr,τόση φασαρία για να βάλει κανείς δυο μαλάκες να μαλώσουν;Μα το είδος αφθονεί γύρω μας…..!Χρειαζόταν τετοια σκηνοθεσία;

  4. 12/08/2008 στο 14:43

    Αγαπητέ φίλε Vad, δε ξέρω ποιός έγραψε αρχικά αυτό το κείμενο, αλλά πρέπει να τον παραδεχτώ Έχει τρομερή φαντασία και μ’ έκανε να γελάσω πολύ.

  5. 12/08/2008 στο 14:59

    Όσο για μαλάκες, δόξα το Θεό. Έχει επιδημία τα τελευταία χρόνια… Αυξάνονται με το δευτερόλεπτο…

  6. 12/08/2008 στο 16:06

    Δεν ξέρω αν η ιστορία είναι αληθινή ,αλλά πέθανα στα γέλια.

  7. absolutelydirty
    19/08/2008 στο 05:11

    Απίστευτο ποστ, μπράβο!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

