Αρχική > Διάφορα > Κάποιο λάθος έγινε…..

Κάποιο λάθος έγινε…..

 

Θα ήθελα να απολογηθώ αφού κατα λάθος, διέγραψα όλα τα σχόλια του blog μέχρι σήμερα.

Όσοι έχετε την καλοσύνη, σας παρακαλώ όπως ξαναποστάρετε τις απόψεις σας….

(Ναί το ξέρω, σκάτά τα έκανα….)

Κατηγορίες:Διάφορα
  1. vad
    29/07/2008 στο 09:32

    Και νόμιζα πως μόνο εγώ ,ο αγράμματος σ’αυτά,κάνω λάθη!Δεν υπάρχει κανείς που να κατέχει το άθλημα και να προτείνει λύση;(ρωτάω ο άσχετος!)

  2. 29/07/2008 στο 09:36

    Άσε, άσε, αντι να κάνω κλικ σε ένα σχόλιο δικό μου τα διάλεξα όλα και πάρτα κάτω…. Διαγραφηκανε όλα!
    Α ρε γαμώτο μου.

    Τέσπα, καλημερα!

  3. vad
    29/07/2008 στο 09:58

    Συγνώμη,δε θυμάμαι την ακριβή διατύπωση,άσε μωρέ,μη σκας,δε χάθηκαν τα άπαντα του Ελύτη,τα γραπτά του vad χάθηκαν,θα γράψουμε άλλα!
    Εγώ ο ΄πανάσχετος’,την περασμένη βδομάδα,αντί να δημοσιεύσω σχόλιο,το ανέβασα ως ανάρτηση!!!,ευτυχως πρόλαβα και το διέγραψα!

  4. cosgr
    29/07/2008 στο 12:13

    Grego φίλε μου, αυτά έχουν οι τεχνολογίες και τα ιντερνέτια. Μην αγχώνεσαι.
    Και σε ένδειξη συμπαράστασης θα σβήσω όλα τα δικά μου comments.

  5. 29/07/2008 στο 12:14

    lol 😀

  6. cosgr
    29/07/2008 στο 12:27

    Τα comments φεύγουν τα posts μένουν.

  7. 29/07/2008 στο 22:11

    χα, τί μας λες τώρα ; Να τα ξαναγράψουμε ; Βρε, λες να θυμόμαστε τί ειχαμε γράψει ;
    εν παση περιπτωσει την εκτίμηση μου και θα το πιάσουμε ξανά το νημα

  8. 29/07/2008 στο 22:45

    Να στε καλά. Ορισμένα σχόλια που ξαναμπήκανε, τα έκανα edit και τους έβαλα (περιπου) την original ημερομηνία που έιχανε γραφτεί.
    ritsmas, απίστευτες οι φωτογραφίες που έχεις βάλει στο blog σου, είναι καταπληκτικές.

    Καλησπέρες σε όλους.

  9. 30/07/2008 στο 19:02

    ευχαριστώ πολύ….θέλει ψάξιμο ομως βρε παιδί μου

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

